.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلایی‌نیک:انتخابات دهم اجماع حزبی نخواهد داشت

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شفافیت لازم در معرفی کاندیداها و برنامه‌هایشان برخوردار نیست‌، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در رابطه با هیچ کاندیدایی اجماع نخواهند کرد و از هر جناح دو گزینه برای انتخابات دهم معرفی خواهد شد.

رضا طلایی‌نیک در گفت‌وگو با «فردا»، با بیان اینکه در سال‌های اخیر انحصار جناح‌های سیاسی کشور در معرفی کاندیداهای واحد برای انتخابات ریاست جمهوری شکسته شده است، گفت: چند سالی است که جریانات سیاسی نظام با درک لزوم معرفی کاندیداهای مختلف، جریان انتخابات ریاست جمهوری را از گزینه تک‌قطبی خارج ساخته‌اند و موجب مشارکت طیف وسیعی از مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کرده‌اند.

وی اظهار داشت: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز از جمله رقابت‌های سیاسی است که گزینه‌های متعددی در آن برای جلب دیدگاه‌های افکار عمومی جامعه وجود خواهد داشت و پیش‌بینی‌ها حاکیست که هر یک از احزاب اصلی کشور با دو کاندید در این انتخابات شرکت کنند.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با عنوان این مطلب که تأکید تمامی احزاب و جریانات سیاسی کشور در معرفی کاندیداهایی توانمند و برنامه محور است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اصولگرایان در تلاش هستند تا کاندیدای موردنظر خود را با تصمیم جمعی انتخاب کنند که 5 گزینه را نیز به طور جدی مطرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: دیدارهای انتخاباتی و استماع دیدگاه‌ها و برنامه‌های آتی این کاندیداها در اداره امور کشور از جمله اقدامات انتخاباتی اردوگاه اصولگرایان است.

طلایی‌نیک با بیان اینکه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی رایزنی برای استفاده از توانمندی‌های تمامی نامزدهای انتخاباتی در قالب ایده دولت ائتلافی را مطرح کرده است، گفت: تجربه و کارآیی در مدیریت ملی، دانش و تفکر راهبردی در مسایل اقتصادی و همچنین ارایه سیاست منسجم در بحث‌های خارجی و داخلی از جمله ویژگی‌هایی است که رئیس‌جمهور آینده باید براساس دیدگاه‌های این حزب از آنها برخوردار باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.